اینستاگرام این هفته ابزار جدید Series را به پلتفرم IGTV خود اضافه کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد ویدیوهای خود را به شکل اپیزودیک دسته بندی کنند.

به کمک قابلیت Series تولیدکنندگان محتوا می توانند برندسازی بهتری برای محتواهای ویدیویی خود انجام داده و کاربران را به تماشای ادامه قسمت ها تشویق کنند.

به کمک ابزار جدید کاربر می تواند برای هر سری یک برچسب اختصاصی در نظر گرفته و به لطف تبی که روی صفحه نمایش داده می شود، کاربران می توانند تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود را فالو کرده و نوتیفیکیشن اپیزودهای جدید را دریافت کنند.

 

ابزار جدید IGTV به نام Series برای تولید محتواهای اپیزودیک معرفی شد  

 

کار کردن با ابزار Series در IGTV بسیار ساده بوده و هنگام آپلود ویدیو می توان در صفحه انتخاب عنوان و توضیحات، با ضربه زدن روی گزینه Add to Series یک سری جدید ایجاد نموده و اپیزودهای جدید را به آن اضافه کرد.

وجود گزینه های متعدد برای دسته بندی محتوا، سبب راهنمایی بهتر کاربران برای مشاهده ویدیوهای خاص و همچنین تنوع در محتواهای کانال می شود. دسته بندی در ابزار Series تقریباً شبیه Playlist در یوتیوب است با این تفاوت که در این ابزار تمرکز روی دوباره دیدن برنامه هاست.

با توجه به قدرت تبلیغاتی بالای اینستاگرام که قابلیت نمایش محتواهای IGTV در صفحه Explore یا صفحه اصلی را دارد، می توان به موفقیت این ابزار امیدوار بود.

ابزار Series اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیت Snap Originals اسنپچت دارد که شامل مجموعه ای از برنامه های نمایشی، مستند، شوهای کمدی و سریال های جوان پسند بوده و اخیراً محبوبیت بالایی نزد کاربران پیدا کرده است. برخی از کانال های آن به طور میانگین ماهانه ده ها میلیون بیننده دارد.

منبع:
Social Media Today

فناوری و تکنولوژی ابزار ,series ,جدید ,کاربران ,صفحه ,محتواهای ,ابزار series ,دسته بندی ,پلتفرم igtv ,اپیزودهای جدید ,ابزار جدید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدید دانلود 94 eRainbow گروه آموزشی اعتماد قلب چت|چتروم قلب|ادرس اصلی قلب چت ـ چت قلب ویس نیوز | شهرستان باوی دهنه سر سفید رود Sinema